Curso libre en Técnicas Moleculares para el Diagnóstico de Agentes Bioinfecciosos

Academia Strachan

Este curso tiene como objetivo fundamental promover el conocimiento y aplicación empezando desde los aspectos más básicos de las técnicas moleculares hasta un el contexto más complejo del diagnóstico clínico, específicamente para agentes infecciosos.

Facebook Twitter Linkedin Reddit Word to Clean HTML Converter Word Editor HTML Undo New page indentation compress encoding option ico option2 option3 option4 option5 option6 option7 option8 Clean -

Dada la creciente aplicación de estas tecnologías en nuestro quehacer gremial, consideramos medular la formación y capacitación continua de nuestros profesionales en estas áreas, conscientes de la necesidad actual de brindar estrategias de formación ricas en calidad académica y práctica, de acuerdo con nuestras diferentes áreas de desempeño profesional.

Dirigido a: Microbiólogos, Biotecnólogos, Médicos y Diplomados de Laboratorio.

Duración: 4 semanas (40 horas efectivas en modalidad virtual)

• Llenar el formulario de ingreso.
  • Enviar al correo electrónico [email protected] el título de la carrera universitaria.
  • Realizar el pago por transferencia o depósito por un monto de ¢50,000°° (cincuenta mil colones exactos) a las siguientes cuentas bancarias y enviar el comprobante al correo [email protected] detallando el nombre completo del participante.
  • Realizar el depósito a nombre de Asociación de Servicios Médicos Costarricense, Cédula Jurídica: 3-002-0453563-14.
`
BancoCuenta BancariaSINPE
 BCR Colones001-317570-715201001031757076
 BAC Colones92255656810200009225565681
 BAC Dólares92255657610200009225565764

Consideraciones importantes:

characters: 2981 Sample Word Doc to HTML Online Converter Word Document to HTML Online Converter Free online Word to HTML converter with built-in code cleaning features and easy switch between the visual and source editors. It works perfectly for any document conversion, like Microsoft Word, Excel, PowerPoint, PDF, Google Docs, Sheets, and many more. You can also use this tool for composing web content from scratch or just to tidy up the dirty markup. As a legacy of the well-known but discontinued WordOff online tool we wanted to keep the user interface as simple as possible and adding many new features according to the visitor feedbacks. How to Convert Doc to HTML? The process is very simple with this free online tool and it requirest just a few simple steps: Open your file with Microsoft Word, WPS Writer or any other rich text editor. Copy-paste the content into the area above. Switch to the HTML tab and clean the code. Wordpress HTML Editor Word HTML is the perfect tool to edit the source code of WordPress articles or any other content management system when their built in composer doesn't provide all functionalities we need. Compose the content right in your browser window without installing any extension or plugin to handle the syntax highlighting and other text editing features. How To Use? Paste the document you want to convert in the Word Editor, then switch to HTML view using the big tabs at the top of the page to generate the code. Clean the dirty markup with the big button which performs the active (checked) options in the list. You can also apply these features one-by-one with the execute icon. styles – remove style attributes from each tag:
highlighted
      empty icon – delete empty tags which don't contain anything: Hello World spaces – clear successive non-breaking spaces and leave only one instance:

attributes – get rid of tag attributes (except href of links and src of images):
      class and id ico – strip classes and IDs:
      space ico – wipe off elements that contain only a   character:

comments icon – dislodge HTML comments: plain text icon – convert the document to plain text:

text

Additional editor controls source editor commands – Undo, new page, indent markup, compress, activate encoding. Do my HTML homework online. My Homework Done can help with any subject, from math to programming. With Ewritingservice.com you will never have to worry about writing your paper. The WordOff Legacy WordOff editor used to be the most popular dirty HTML cleaner. Unfortunately this project has been discontinued and with WordHTML we want to become its worthy successor, providing all its capabilities and even going further with the available options and user experience. We use cookies on this website to collect visitor statistics and to save your settings. By using this website you accept our Terms & Conditions. © WordHTML.com

Dirigido a: Microbiólogos, Biotecnólogos, Médicos y Diplomados de Laboratorio.

Duración: 4 semanas (40 horas efectivas en modalidad virtual)

• Llenar el formulario de ingreso.
BancoCuenta BancariaSINPE
 BCR Colones001-317570-715201001031757076
 BAC Colones92255656810200009225565681
 BAC Dólares92255657610200009225565764

Consideraciones importantes:

• Este curso refleja la integración básica del inglés en el cumplimiento de la compresión de lecturas.
  • El curso requiere del uso intensivo de internet y de la plataforma de educación virtual por lo que es necesario que el participante cuente con acceso a esta herramienta desde su casa.

Ver plan de estudios Curso libre

Una Academia con el respaldo
del Hospital Clínica Bíblica

La Academia Strachan es parte de la visión del Hospital Clínica Bíblica donde se destacan la enseñanza y la investigación médica, como elementos fundamentales para el bienestar social que además contribuyen con la capacitación permanente de los profesionales en ciencias de la salud y de las personas que se orienten por esta rama.

Esta iniciativa surge gracias a los valores académicos implementados por los fundadores del Hospital Clínica Bíblica hace más de 85 años y que hoy se fortalecen gracias a la experiencia médica y a la excelencia profesional que caracterizan al Hospital en el país y en la región latinoamericana.